۱۱/۲۸/۱۳۸۶

خبر

برای بزرگ شدن تصویر روی آن کلیک کنید



این روزهابازارمویه وشیون برای کشته شدن سرتروریست بزرگ وبی رحم گروهک منفورحزب الله لبنان ٬عمادمغنیه گرم است وضمن تهدیدهای حسن نصرالله شیخ بی هویت عرب ٬حکومت وقت ایران نیزبرای به هلاکت رسیدن این جانورخونخوارگریبان می درد.اگرچه تازگی نداردو...
ابتداشرحی کوتاه ومختصرازاینکه عمادمغنیه کیست؟
عمادمغنیه معروف به "حاج رضوان"٬یک چریک باسابقه ٬سال هازیرپیگرد اینترپل٬مغزمتفکرتروریسم حزب الله ٬ازفرماندهان ارشداین گروهک ودست راست حسن نصرالله٬گفتنی است وی یکی ازعاملین انفجاربوئنوس آیرس درسال۱۹۹۴ویکی ازپنج نفری که دراین رابطه مجرم فراری تلقی شده وتازمان به قتل رسیدنش ٬این حکم برقراربودکه بامرگ این گرگ درنده ٬خودبه خودپرونده اش بسته شد.عمادمغنیه بارهاچهره خودراباجراحی پلاستیک تغییرداده بودتاشناخته نشود.مغنیه یارغارهمین آخوندهای مسندنشین نیزبوده ومدام به تهران سفرمی کردومورداستقبال واقع می شد.
آیانخستین باراست که جمهوری استبدادی اسلامی ازیک تروریست یک قهرمان می سازد؟آیاپاتریس لومومبا٬فتحی شقاقی٬خالداستامبولی٬عباس موسوی وغیره نامی جزتروریست حرفه یی برازنده وجودپلیدشان بود؟وآیانام تک تک این افرادبرچهره خیابان های تهران خودنمایی نمی کند؟
گاهی بدنیست باخودفکرکنیم.به ماهیت رژیمی که اگرچه تاییدش نمی کنیم اماساده لوحانه چشم اندازی برای اصلاح آن می بینینم.پایه هاوارکان این حکومت برقاعده"کشتن برای بقاواستیلا"استواراست .پایین دست ترین مقام این رژیم لحظه یی به شهادت دلخراش وغریبانه ابراهیم لطف اللهی-یک جوان ایرانی وعاشق میهن- فکرنمی کند٬اما رهبرونفراول حکومت٬چون اشتران به گل زانومی زندوبرای به گورواصل شدن یک جنایتکارعرب(مغنیه)پیام وبیانیه صادرمی کند.ماملت ایران٬باآنهمه ستمی که تاکنون به طرق مختلف ازجوروظلم ملاکشیده ایم وشاهداینهمه حمایت آشکارشان ازتروریسم بوده وهستیم ٬آیاشرکت مان درانتخابات ٬برای فردفردهمین تروریست ها- زنده یاهلاک شده- تاییدضمنی محسوب نمی شود؟

منبع : تحریم انتخابات 86(در قسمت سایت ها و وبلاگ های دوستان هم صدا مراجعه کنین)










در انقلاب اسلامی ایران دو نوع حرکت نادرست وجود داشت.
اول به اتش کشیدن بانکها ، مغازه ها ، غارت اموال عمومی و دولتی ، به اتش کشیدن اتوبوسها و .... که البته این نوع حوادث در تمام انقلابها و در تمام حرکات عمومی در همه جای دنیا وجود دارد و برگرفته از احساسات پر شور انقلابیون است.
نوع دوم حرکات خشونت امیز انقلابی در ایران از حد شور گذشته و به وحشیگری تبدیل گشته بود.
در روزهای انقلاب صدها نفر توسط انقلابیون به اتش کشیده شدند و در اتش خشم انقلاب اسلامی سوختند. بسیاری تکه تکه شدند. صدها نفر واژگون از تیر برقها و درخت ها اویزان شدند تا از شدت عذاب بمیرند. تعداد زیادی سنگسار شدند و از این قبیل وحشیگری ها که امار کشته شدگان در روزها انقلاب را بیشتر به ضرر سلطنتی ها میکند تا انقلابی ها.
تصاویر زیادی نیز از وحشیگری انقلابیون در بایگانی صدا و سیما وجود دارد که فردای ازادی ایران پخش خواهد شد.
اما از انجا که انسانهای با شرف و میهن پرست در همه جا حتی در اداره ی اطلاعات یافت میشوند تعدادی از این فیلمها از بایگانی ادارات به بیرون راه یافتند.
فیلم کوتاه زیر تصاویری از همین نوع وحشیگری ها ی انقلابیون است تصاویری دردناک از کشتار مخالفین خمینی توسط انقلابیون.
دو عکس زیر تصاویری از فیلم مورد نظر است:


برای دانلود روی لینک کلیک راست کرده و گزینه ی ..save target as را انتخاب کنید:

فیلم مستند وحشیگری و کشتار طرفداران شاه توسط انقلابیون در بهمن 57

بعضی از تصاویر این فیلم کیفیت بسیار عالی و بعضی تصاویر کیفیت نه چندان خوب دارد که به همین دلیل خواهش میکنم به فیلم خیلی دقت کنید.
از البرادران و الخواهران عزیز نیز خواهش دارم اگر میخواهند بگویند این تصاویر ساختگیست یا در ایران اتفاق نیافتاده و یا اصلا حق این افراد بوده که اینطور بمیرند و از این گونه سخنان لطفا نظر ندهند چون این حرفهای بچه گانه نخ نما شده است


___________________________________________________________________


۲۵ بهمن اغاز جنایت


عکس زیر رو بعدها برای دسکتاپ اماده میکنم.کاملتر و با سایز بزرگتر.


تا البرادران و الخواهران طرفدار حکومت بزارن واسه دسکتاپشون و از
هنر نمایی های حکومت مورد علاقشون هر لحظه لذت ببرند.



لینکهای زیر را در ارتباط با کشتار توسط حکومت دانلود کنید:


سخرانی فریدون فرخزاد در ارتباط با کشتار ارتشی
ها



سخنرانی خمینی ملعون در ارتباط با بخشش ارتشی ها
میکس شده بر روی تصاویر تکان دهنده از کشتار ارتشی ها

منبع : بیداری
____________________________________________________________________



برای دیدن این ویدئو کلیپ لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید: فرزند کوروش بزرگ هموطنان گرامی لطفا این ویدئو کلیپ را برای همه دوستانتان از طریق ایمیل بفرستید و عزیزانی هم که وبلاگ یا وبسایت دارند لطفا این ویدئو کلیپ را در وبلاگ یا وبسایتشان قرار دهند. با سپاس



___________________________________________________________________


به امید پیروزی به این رژیم آخوندی
مرگ بر خائنین وطن

درود بر خاندان بزرگ پهلوی
تا بعد خدا یار و نگهدار ایران و شما باد
___________________________________________________________________
وبلاگ آماده برای گرفتن نظر است
در روز های پیش وبلاگ قابلیت گرفتن نظر نداشت متاسفانه

۲ نظر:

ناشناس گفت...

موفق باشید

ناشناس گفت...

اشکان عزیز
آدرس لینک جدیدشمارادرپیوندهای تحریم انتخابات وپاسارگادتصحیح کردم شماهم لطف کنیدوپستی راکه ازوبلاگ تحریم انتخابات برداشتیدذکرمنبع کنید.
مرسی.
پاینده وپیروزباشید.