۱۲/۲۵/۱۳۸۶

*** اعتراض به نمایش ضد ایرانی از ماهواره با عشق***انتخابات









هموطنان
گرامی نمایش ضد ایرانی از ماهواره با عشق توسط هوشگ توزیع و بهروز
وثوقی و شيلا وثوق و ساحل اماني و منصور تائيد اجرا می شود.در این نمایش ضد
ایرانی پرچم شیر و خورشید و
مبارزین را به تمسخر می گیرند.قرار است ظرف چند روز آینده این نمایش ضد ایرانی در
دبی به اجرا در بیاید و علاوه بر کشورهای دیگر در دبی هم پرچم شیر و خورشید را که نشان ملی ما
ایرانیان هست مسخره کنند.از تک تک شما عزیزان خواهش می کنم به این نمایش ضد
ایرانی اعتراض کنید.


****


برای
نوشتن اعتراض خود به نمایش ضد ایرانی از ماهواره با عشق که پرچم شیر و خورشید ما ایرانیان
را مسخره می کند می توانید از قسمت نظرات پایین همین مطلب استفاده
کنید.




منبع : پرچم شیرو خورشید






چگونگی رای گیری ، در
خلافت اسلامی





انتخابات" محل و شکل شناخته شده بین المللی
خود را دارد. همیشه و بدون استثناء در یک انتخابات منطبق بامعیارهای شناخته شده بین
المللی رأی گیری در پشت پرده و مستقل از نگاه و نفوذ دیگری انجام میشود و آراء هم
در صندوق های شیشه ای ریخته میشود و نه در سطل های پلاستیکی.0حوصله کرده و مقایسه
کنید. حتی در افغانستان و فلسطین هم انتخابات به این صورت انجام نمی
شود







مادر جان اینها
رو میشناسی داری بهشون رای میدی ...


در گوشه ای برگه ای که از قبل آماده کرده بودم را از جیبم
درآوردم و با آرامش و با دقت هر چه تمام تر نام و نام خانوادگی کاندید های مورد
نظرم را مرتب و خوانا می نوشتم و کدهای مربوطه را علامت میزدم ،0
در کنارم دو
خانم محجبه و مسن بودند که یکی از آنها مشغول نوشتن چندین نام بود ، یکی از آنها از
همراهش پرسید ، می شناسی ؟ گفت نه! بعد دوباره سوال کرد ، پس برای چه رای میدهی و
دوباره گفت برای مهر ،!!0شناسنامه را مهر ميكنند- كه بعدا در موارد نيازعلامت مثبتي
بحساب ميآيد!0
دوباره خانم سئوال کننده گفت پس به سیدها رای بده! و من هم به کار
خودم ادامه می دادم ، بعد از یک دقیقه شخص سوال کننده از من پرسید : مادر جان ، شما
این اشخاص که بهشون رای میدهی را می شناسی ، بنده هم گفتم بله مادر جان ، من این
اشخاص و جناح سیاسی آنها را می شناسم و تفکرات آنها را می پسندم و به آنها رای
میدهم ، سئوال کرد : می شود ما هم مثل شما پر کنیم!!! ، گفتم اگر دوست داشته باشید
چرا که نه ، به آن یکی گفت : صبر کن اسامی این پسرم را بنویسیم !. کاندید ها را
نوشتم و برگه را به آنها دادم. بعد به سمت صندوق رفتم و برگه رای را در صندوق
انداختم و وقتی برگشتم که ببینم که این برگه من در چه وضعیتی است (چون پشت برگه
بخشی از چرک نویس تحلیل یکی از پروژه هایم بود !)دیدم که برگه را وسط گذاشته
اند
و چندین نفر دارند از روی آن می نویسند !!



ــــــــــــــــــــــــــــــــ



مطلب بالا بخشي از
اظهارات، (ظاهرا) يك دانشجوي راي دهنده است كه امروز 24 اسفندماه براي انتخاب (!)
نمايندگان مجلس در تهران و ساير نقاط ايران انجام گرفت0

اما صرفنظر از
شكل و شمايل- و همه ي ايرادي كه بر نحوه اخذ آراء گرفته ميشود - اشاره باين مهم
جالب است كه مردمي كه ميخواهند نماينده خودشان را انتخاب كنند " فقط " يك راه
برايشان تعيين شده و آن اينست كه بايد به شخصي راي بدهند كه شوراي نگهبان(!!) مركب
از چند تا آخوند پير و از كار افتاده و غرق در اوهام و خرافه و روايت و حديث .
صلاحيت شان را تائيد و معرفي كرده باشند!

۷ نظر:

ناشناس گفت...

درودبه شما
درموردنمایش فیلم ضدایرانی که ازماهواره باعشق پخش شده فقط می شودگفت ظاهرن عده یی ازاین هنرمندان خودفروخته باسفرشان ازاین دیارهویت خودراازیادبردندویاآنقدرسست عنصرندکه حاضرمی شوندبرای چنددلارناقابل به ایرانی بودن خودپشت کنند.
واماانتخابات عجیب نیست وقتی مدام دربوق های شان می دمندکه شرکت درانتخابات ماتکلیف شرعی است بعضی فریب خوردگان چشم بسته نام افرادی رامی نویسندوبه صندوق می اندازندتااین تکلیف!!ازگردن شان بازشود.
پاینده باشید.

ناشناس گفت...

باعرض سلام خدمت همه دوستان من اين نمايش ضدايراني ومضدورانه بهروض وثوقي وطن فروش وبقيه نوكران رژيم جمهوري اسلامي را دردبي به شدت محكوم مي كنم ومادر روزازادي ايران حق اين وطن فروشان بي شرف راكف دستشان ميگذاريم به اميد خدا.خسرو22ساله دانشجوازارياشهرتهران.

ناشناس گفت...

باعرض سلام خدمت همه دوستان من اين نمايش ضدايراني ومضدورانه بهروض وثوقي وطن فروش وبقيه نوكران رژيم جمهوري اسلامي را دردبي به شدت محكوم مي كنم ومادر روزازادي ايران حق اين وطن فروشان بي شرف راكف دستشان ميگذاريم به اميد خدا.خسرو22ساله دانشجوازارياشهرتهران.

ناشناس گفت...

فقط امیدوارم کسانی که قصد تماشای این نمایش کذایی را دارند حس وطن پرستی در وجودشان بیدار شود و از تماشای آن صرف نظر کنند آریوبرزن خودش را فدای این کشور کرد تا پرچم کشورش را مسخره کنند من نمیگذارم وثوقی این را بداند که با این کار و برای اندکی پول دیگر در دل خیلی ها جایی ندارد و من هم یکی از آنها هستم.عشق من دنیای من خدای من ایران و پرچم شیر و خورشید است.به امید آزادی ایران و با درود بر نوه ی رضاشاه کبیر و پسر محمدرضاشاه عزیز رضاشاه دوم.

ناشناس گفت...

About the iranian flagg (parcham). Shame on all of those who excute this show.
They do it firstly because they wanna passing ticket to Iran and make som blood mony. And secondly the believ that the iranian nation is now week and cannot any thing to them even after overthrowing the islamic regime. They also believe that this regime will stay on power forever. I promis them thaty tis regime will be overthrown and there wont be any safe place for any of them after this regime is overthrown. NOT even their western citizenship can help them then. Felan betazoonand ta baad hatman nobate hamashoon Khahad shod. Be omod an roo.

ناشناس گفت...

دوست دارم وطن اگر به صد چاک شود این بدن باز این بدن پاره پاره تو رو صدا میزنه میخونه تا آخر ایستادهام بترسن کفتاران شب از شیران خفته که اگر پیر شان نعرای بکشد کاوه آهنگر من که خیلی دوست ذارمش به صد چاکشان میکنیم این کفتاران را پاره پاره دوست دارم ایران من تو رو دارم وقتی بارون میاد گریه میکنم خدایا پس کی رهایی به ما میدی دوست دارم کاوه تو پیروزی نمی هراسم از شب عرصه شب برای شیران خفته است کفتاران جایی ندارن در این شب پیروزی

ناشناس گفت...

در این سرای درد صدای تو رو میشنوم که میگوید که کسی نیست مرا یاری کند ولی تو بدان ارتش تو خیلی زیاد وقتی وطنم آزاد شد ارتش بزرگ آزادی رو میبینی اونقدر بزرگ که وقتی اونا رو میبینی توی چشات اشک جم میشه من کاوه آهنگرم دوست دارم ش ه تو سمبل آزادی هستی